Eurovision 2000

Har surfat lite på youtube, och hittade en massa smått och gott. En massa bra låtar som har försvunnit under årens lopp, pga kraschade hårddiskar och dylikt. Har sedan då (2000), tyckt att det är nog den bästa orgången av Eurovision Song Contest!
(kanske för att det var i sthlm?!, kanske för att jag var 14år)

Hade massa favoriter det året som fick följa med i min minidisc land och rike runt.
Och även fast det är 8år sedan, kan jag fortfarande texten till mina favoriter.
Här är ett par av dom;

Island - Einar August & Telma - Tell Me                  Norge - Charmed - My Heart Goes Boom

Estonia - Ines - Once In A Lifetime                               Latvia - BrainStorm - My Star

F.Y.R Macedonia - XXL - 100% Te Ljubam
mfl..


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback