Musik, musik, musik..

Mycket handlar om musik just nu. Har ju bytt dator efter att ha lånat morsans medans min var på lagning i Sverige, och som nu är tillbaka och rensad på allt skrot jag hade på den innan.. Har haft som mission impossible i flera år att försöka organisera mina låtar på min externa hdd, och ja, nu har jag faktiskt kommit en bit påväg. Vilket känns bra. Något som dessvärre känns lite sådär är att när man byter datorer och såhär, så blir min iPod lite jobbig eftersom den är synkad till ett bibliotek och man måste synkronisera om den när man sätter in den i en annan..och så blir den tom. Vilket resulterar i att man måste lägga in låtarna på nytt. Vilket är ett heltidsjobb i sig! Det är inte lätt att sortera ur 1GB låtar ur sitt bibliotek på över 9GB.. 
Satt hela eftermiddagen igår och pysslade. Det spännande är att när jag gick hem från Migros för en stund sedan fick lyssna på en låt jag aldrig i mitt liv har hört förut, och den har jag tydligen lagt in på min iPod?! Hmmmm, det var dock bra, eftersom låter var grymt bra!



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback