Sjukling

Idag är det inte nådigt, kanske beror på att jag traskade omkring i pissvåta skor hela kvällen igår.
Segare än vanligt att gå upp i morse, med Johan tog B till skolan, så jag slapp gå ut, vilket var skönt. Så jag gick ner till mitt rum och bädade ner mig i sängen och satte igång National Treasure, och somnade gott rätt fort, och sov mer av filmen än vad jag såg, vilket jag tror vad välbehövt! Var upp och lagade mig en varm macka och gick ner och satte igång Little Miss Sunshine, i brist på att orka göra annat. Skulle behöva dammsuga och städa köket, men vettefan om jag pallar. Kanske lika bra att göra det idag, så har jag mindre att göra i morgon. Tänkte ut och rasta mig lite, och hänga med på barnsången även i morgon (i brist på annat) OM jag känner mig bättre, vill ju inte dit och smitta ner alla!
Lär åka och hämta barnen om 1h, måste ju handla innan också. Har som skrivet inte pallat med det tidigare.
Det jobbiga är ju att man inte kan gå och se ut som en lurk när man handlar, eftersom man ju kan råka springa på Yves där..Frågan är dock om man pallar att göra sig "fin", när huvudet känns som en aldeles för mycket uppblåst ballong, öronen kliar, ögonen rinner, näsan nyser och halsen har retats hela dagen så jag knappt orkar hosta längre. Just nu lever jag på piller av alla dess slag. Ipren, dafalgan, noskapin, nässpray..
Tyska ikväll också, YEY!

Och jag som trodde vinden skulle vända...
Tyck synd om mig!

Skrivet av: Lisa

Tycker alltid synd om dig.. krya på dig nu! puss!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback