tillklippt

Ja, igår fick jag något ryck, och tog fram deeeeen 'visar med händerna' långa papperssaxen och började kutta min lugg. Jag är skapligt nöjd, med tanke på att det var första gången jag gjorde det seriöst på mig själv. Så i fortsättningen så vågar jag nog låta mig själv göra det också. Fast det är klart, att luggen blev klippt gör inte speciellt mycket då resten av kålroten hade behövts få en omgång, och få bort alla slitna och klyvna hårtoppar.Nåväl, det får bli i Juli när jag kommer hem till Schweden. För jag vet inte om jag har råd att gå till en vanlig frisör här (kostar SKJORTAN!), eller om jag har mod nog att låta en lärling (kan man få ljåtbillit) göra det. Fast det är klart, har jag låtit mig själv klippa luggen, så kan jag nog låta en lärling klippa resten. Faktiskt.

image571

Inte så stor skillnad, mer än att jag nuförtiden ser lite annat än en massa hår som är ivägen !

Skrivet av: Anna Panna

jävla piss dag!!!10april 2004 va så mycke bättre på så många sätt

Skrivet av: Caroline Persson

Fint det var =)

2008-04-11 @ 01:01:58
URL: http://osterikerskan.blogg.se
Skrivet av: Lisa

Skönt att kunna göra det själv iaf.. Puss å krams!

2008-04-11 @ 09:20:24
URL: http://fliza83.blogg.se

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback