tröttast i zürich

Jag vet inte om det är synden som straffar sig självt, för jag är fortfarande heeeeelt död. Kan det vara så att helgens överkonsumtion av alkohol, eller är det kanske helgens underkonsumption av sömn, eller en mix av de båda, som gör att jag är så otroligt f*cking trött?

Ja, något måste det iaf vara, och jag orkar inte vara trött, jag har massor att göra! Familjen åker ju till Schweden i morgon kväll, så jag fick lite extra uppgifter. Vilka jag tänkte ta tag i och göra innan dom drar, så jag slipper bry mig uti det och bara slappa.. Vet dock inte hur jag ska hinna, när jag ligger och sover bort halva dagarna,
enbart för att jag inte pallar att vara vaken.

Nä, nog med klagerier, det finns de som har det värre, Quang i Thailand tex..


Skrivet av: Renée

Hej Hej ! Snygg blogg :) Ja, det är det. Hon har blivit kontorist nu så hon har ansvaret för kassapersonalen. De har börjat göra sommarschema så skicka brev NUUUUUU !! :D Jo allt är bra, lite trött. Men ledig två dagar nu, över valborg. Perfekt ! :) Hur är det själv? Går det bra där nere?? Puss&Kram !


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback