Underbara väder!

Igår däckade jag skönt till SOS -Sällskapsresan, vilket var välbehövligt efter att helgen inte har bjudit på sådär överdrivet mycket sömn. Så nu var det dax, och ack så underbart det var att vakna i morse! Men mycket vill ha mer, höll på att somna när jag lämnade B på skolan, men piggnade till när jag väl hemma satte igång Desperate housewives, tog dock en liten sömnlur medans jag höll på att lägga till text på bilderna jag skulle ladda upp på bilddagboken. Nu har jag kokat lunch, och städat min toalett. Så blir det en sak mindre att göra imorgon =) Skulle ha dammat i tv-rummet också, men med detta väder vi har så känner man sig enbart insiprerad till att lägga sig under täcket och dö. Visst jag ska vara glad att det är regn som vräker ner, och inte snö! det har regnat HELA natten. Har vaknat till flera ggr och trott att jag försovit mig och dom stog och knackade på min dörr, men ikke, det var bara regnet som smattrade mot mitt fönster.
Har äntligen fått fingret ur .. och fixat paint.net, så nu ska jag fixa lite saker till min blogg. Eller bara fördriva tiden tills jag ska hämta B & C på skolan om 2h.

image583
Vill ha fredag! Måste bara hjälpa Sohlberg kommat på vad man kan blanda ut detta "inte så goda", med.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback