en av de bästa sakerna med Schweiz..


...är att man får post på lördagar!!
Det är ju kanon, speciellt när man är en sån klantfia som jag,
och glömmer kamerasladden i Sverige!
Men när jag var upp på toaletten så låg det där, det efterlängtade brevet,
som jag väntat på hela veckan lång!

Egentligen så borde jag sova, för klockan blev rätt mkt innan jag kom hem.
Galenskaper egentligen att fortsätta till Langstrasse vid halv 5 på morgonen.
Men FAN så kul det var!! Ville egentligen inte gå hem, men när kroppen säger ifrån,
så är det dax att dra! Ska lägga in mina bilder nu, och sen ladda upp lite på bilddagboken.
Det spöregnar ju ute i vilket fall, sååå :/



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback