Kvällen


Efter jag slutat och fått min present så drog jag in till Zürich,
och mötte upp Emma under klockan på HB.
Vi handlade lite mat och hoppade på 3:an,
som skulle ta oss vidare till Johannas nya crib.
Sheeeet vilket nice rum! Lagomt stor, och kanonmysigt.
(har några bilder, men som sagt ingen kabel, ännu...)

Vi chillade lite, sen begav vi oss till det,
gemensamma halvsunkiga köket,
och kokade ihop lite pasta carbonara.
Som till en början såg ut mest som soppa med mjölklumpar och bacon.
Men det blev riktigt nice, och ännu niceare om vi hade haft lite salt.
Man kan inte få allt här i världen...
Det gick ner, och vi blev mätta och nöjda. =)

Nu ska jag bädda ner mig och se ännu en bit av Dreamgirls..
Så får vi se när B kommer in och väcker mig i morgon, i morse var hon här 8:15...



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback