på g


Det har vart mycket på sistonde med celebert besök från olika delar utav landet,
Födelsedagsfirande, packning, och ja tiden går på tok för fort!

Nu är jag sågott som fördigpackad, och sitter och fördriver tiden...
typ 2 timmar kvar tills tåget lämnar mora station för att ta mig till (i hate to say this); Skåne.
Ska bo hos barnens mormor inatt, sen åker vi alla tre till Köpenhamn i morgon,
och flyger därifrån.

Känns lite konstigt att åka tillbaka, har aklimatiserat mig till Mora igen nu,
och börjar trivas rätt bra. Så det känns liiiiite tungt att åka iväg.
MEN det är bara 4månader tills jag entrar Svensk mark igen.
Det kommer gå kanonfort...

Nu ska jag nog ta mig en dusch, och sen äta lite frukost.
Var uppe i ottan och vinkade av en buss. ;(
Så det börjar bli dax för något att äta..


Har inte ens hunnit lägga min mina bilder från i helgen,
så jag snor denna av
Liza

Skrivet av: Emelie

Grattis grattis (i efterskott)! =)

Skrivet av: Lisa

Shit alltså.. du har åkt nu då :( Trööök! Men som du säger, dessa 4 månader kommer att gå fort!! Puss o kram.

2008-08-18 @ 09:39:29
URL: http://fliza83.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback