min vanliga tur



Beställde ju ett par hörlurar i söndags, som fortfarande inte kommit med posten.
Så jag bestämmde mig igår att skicka ett mail till cdon.com och höra vart dom var..
Tillockmed på sidan där man kunde skriva till kundtjänst,
så stog det att det skulle ta 1-3arbetsdagar att få sina grejor. Yeah right!

Fick sedan till svar idag att dom skulle skickas idag,
så dom var nog framme nästa vecka.. ( I Mora).
Grejen är ju den att dom helst skulle ha hunnit ta sig till Zürich innan ONSDAG!
Men nu får jag väl sitta och lyssna i ena örat på min 7-8h resa.
UNDERBART!

Nu ångrar jag skarp att jag inte köpte dom på flygplatsen i Nice,
när jag hade chansen. Smart att vara efterklok..

Annat är det här i Schweiz, var in och lämnade in ansökan om körkort i måndags vid 11
vad låg i postlådan på onsdagen innan kl 12?
Jo, mitt schweiziska körkort.
Det kallar jag snabb leverans!

Men jag antar att det tar ut vad leveransen på hörlurarna skulle ha tagit, så ja.
Life is a bitch,




Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback