packångest


Man borde tycka att jag vid detta lag borde vara någon slags,
packnings expert. Men vettefan altså, har alltid sån jävla
packångest varje gång jag ska packa..
Det är alltid alla dessa "tänk om", som fuckar upp allt.

Just nu är det tänk om jag fryser.
För det ser ut som det kommer bli rätt kyligt jämfört med de +5graderna
vi har här nere..

Nu säger jag nog att jag är så gott som klar,
det som är glömt är glömt!
Och om inte annat så finns det ju klädaffärer i Mora också!

Bara jag har pass och pengar.

JAG HATAR ATT PACKA!



Skrivet av: Lisa

Hej gumman!



Ja de där med att packa är ett h*lvete! Man glömmer ALLTID något, man får bara hoppas att man inte glömmer hjärnan eller passet..

Det är väl det viktigaste iaf :)

Sen finns det ju alltid saker att köpa dit man kommer, så det brukar ju kunna ordna sig..

Jag glömde mitt leg sist vi åkte ja, skandal men tur att vi inte hann åka så långt iaf!



Puss o krams.

Skrivet av: Lisa

Snart är du hääääääääär! :)

Puss!

2008-12-10 @ 13:53:37
URL: http://fliza83.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback