Snö


Hjälp, vilket vinterlandskap jag har kommit till!
Har snöat hela dagen, och det var redan massor utav snö
när jag kom igår.. Så fint.

Något inte lika underbart är skälet till min vistelse.
Morfars begravning som var idag, så vacker.
Men har aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv.
Allt blev helt plötsligt så verkligt.
Vi saknar dig! <3

Var sedan hem och donade lite, resten av släkten kom,
och Bers, Patrik & Jag åkte på Innebandy, och fick kramas med Lisa!

Nu är jag helt slut, har vart en jobbig dag.
Hoppas allt är bättre i drömmarnas land.




Skrivet av: emma

vet hur det känns, har aldrig gråtit så mycket som på min morfars begravning, det blir anorlunda när man sitter där inne



hoppas det är bra i sverige ändå, bis bald flyg lungt

Skrivet av: Marit

Hej hopp gummsan! Ja jag bor här! Du skulle trivas som fisken i vattnet! :).. Fina pojkar här kan jag lova ;)

Hur mår du da? Lever du? Beklagar sorgen!! Tänk hur livet har sina vändningar! Du vet att jag finns här trotts alla mil! Saknar värkligen dej! Kommer hem den 24 dec.. men åker igen den 26.. Men de är bara 28 mil hem till Mora så packa och kom vettja ;)

Kramar till dej!!

2008-12-12 @ 22:32:17
URL: http://marithansson.blogg.se/
Skrivet av: Lisa

hej gumman! skönt o se dig lite :) saknar dig jättemkt.. men de e mest huset som gäller på helgerna! men hoppas att du får de skoj ikväll iaf, så får vi ses massor sen när du kommer nästa gång! pusss ♥

2008-12-13 @ 20:12:44
URL: http://fliza83.blogg.se/
Skrivet av: sofia

lady gaga - pokerface

2008-12-13 @ 22:48:00

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback