Bekännelse

Ok, I have a confession to make!
Många har tisslat och tasslat om det, jag har hört det från säkra källor, det har viskats i mossen; JAG HAR INGET LIV!
Ärligt, gick igenom min blogglista och la in alla som favoriter (igen), och ja, man har samlat på sig ett par, tre, typ 30bloggar under dagarnas lopp. Ärligt? Nu får jag fan ta och kamma till mig lite! (får dock bli senare eftersom mitt hår är nyfärgat och nystylat)

Och idag har jag inte gjort så mycket mer än spenderat tid här, på världens segaste lina. Ujujuj!
Har även kollat på de 2 senaste avsnitten av Prison Break, oh my god, what a mess! thats all I can say folks.

Well well, nu ska jag nog börja göra mig redo att bege mig in till Zürich för att åter spana in den där jacka/kappan jag sett. So far, I like it! Sen e det tyska. Woho, som vi har längtat.. eeh, ja..?

Tooodles!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback