Fest på Flughafen Zürich

image396


Eftersom Annika hade andra planer, så fick Emma & Jag roa oss på bästa möjliga sätt. Vi tänkte dricka lite razz och gå på Nelson's. Dock gick inte planerna riktigt i lås! När vi satt och drack jordgubbsmilkshake m razz och väntade på bussen, tyckte annika att vi skulle komma ut till henne och hennes sällskap på flygplatsen. Visst tänkte vi efter lite övervägande på HB, hoppade på första bästa tåg, och drog iväg! Väl där fick vi lov att dricka upp, så vi hade drinkblandning och smikning inne på en toalett. Mycket trevligt! Sedan letade vi upp Alpenrock. Där vi inte kom in, eftersom E hade råkat glömma legget i andra väskan. Så vi bestämmde oss för att ta oss in till stan, vilket inte gick så bra märkte vi, då sista bussen gick vid 00:30, och klockan var 01:00 PIP! Men underbara Annika fixade skjuts åt oss! Tack!! Väl på HB igen hade vi fått i oss lite mycket och bestämmde oss för att gå till Stadelhohfen och ta första bästa nattbuss hem, eftersom vi redan var pissblöta då det typ spöregnade. Och eftersom Zumikon ligger på en kulle, så snöar det alltid här när det regnar i stan, så vi fick glatt pulsa hem i snön och kylan. Men hemma är vi, och Emma sover gott. Det ska jag också strax. God natt!! och i morgon väntar nya äventyr! ;)
 

'
 

Skrivet av: Renée

Va bra ! :) Jo då det går bra, men nu ska jag börja jobba f o m. den 11/2 iaf. Ringde Helena igår, så det blir två veckor innan min sjukskrivning är klar. Hade tänkte gå tillbaka ännu tidigare, men haft ont i knät i några veckor. Men nu är det bättre! Kändes onödigt och fortsätta gå hemma då.. :P Får se hur det är när jag kommer tillbaka, flera nya iaf. Sabina har fått barn nu, om du inte visste de?! :) En lite flicka, Lovisa heter hon. :) Du kan söka på henne inne på family.se . Hur länge stannar du i Zurich då?? Kramar..


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback