Friskluftsförgiftad


Det skulle man lätt kunna säga att jag är! Ändå har jag bara varit ute halva dagen.
Jag skämtar inte när jag säger/skriver att jag är HELT slut i benen! Kinderna är röda som lingon (som vanligt när man vistats i solen, antar att den tar mycket bättre på >2000m höjd dessutom). På tyskan satt jag och var allmänt flummig.
Och nu ska jag strax ta och hoppa i pjamasen och bädda ner mig, det är ju trots allt en dag i morgon. Frågan är ju bara om jag tar mig upp ur sängen eller ej. Antar att det är ett senare problem..

Men innan jag gör det så ska jag frestas med ännu flera underbart härliga bilder! Enjoy;

 



godnatt


Skrivet av: milla

whatever, hoho vilken kul film =)
du ser ut att ha det underbart!
lär väl ha känt dig lika sliten i benen som när jag var ut & åkte skidor, hehe.

hade fint. snart ska vi åka cab.
dags för house.
MISS YOOOO!!

pussssssss

Skrivet av: milla

whatever, hoho vilken kul film =)
du ser ut att ha det underbart!
lär väl ha känt dig lika sliten i benen som när jag var ut & åkte skidor, hehe.

hade fint. snart ska vi åka cab.
dags för house.
MISS YOOOO!!

pussssssss

2008-02-05 @ 22:25:16
URL: http://yoodina.bloggagratis.se
Skrivet av: Anna

Åhhh, ta mig dit snälla!! Du har verkligen lyckats välja härliga ställen att åka till måste jag säga... Först Florida o nu de här!! =)

2008-02-06 @ 11:18:06
URL: http://annaofsweden.webblogg.se

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback