god morgon!

Eftersom klockan blev närmare sju innan mina fina blå fick blunda, så är man rätt seg och vill sova lääääänge! Även fast jag hatar att sova länge om mornarna, ja 10 funkar ju, men bortåt 12-13 där går gränsen. Även fast jag inte sovit så mycket, så har det kännts som världens längsta natt(?) Vaknat till, somnat om, vaknat, somnat om.. Ja så har det hållit på ända tills jag fick nog strax efter 12. Frågan är bara vad man ska hitta på idag? En uppfriskande dusch står redan på listan. Håret luktar äckel-päckel av all rök (det suger att man får röka inne på krogen), och sminket sitter verkligen inte där det satt igår. Jag skulle kunna döda för en cola. Hungrig är jag därmot inte, Big Tastyn fyllde ut bra! Haha. Nej, om man skulle göra sig i ordning och begesig någonstans. Solen skiner ju trotts allt!

Skrivet av: Anonym

JAA!!! Det tycker jag verkligen att du ska! Häng på och jobba därnere! Du kommer iiinte att ångra dig! Det är paradiset på jorden!!
Det suuuuuuuuuuuuger att vara i Mora igen, det kräääksnöar här just nu. =(
Enda roliga är att jag får kramas med Hjalmar igen...
Hoppas du lever livet därnere!!
Hur länge ska du vara där? Man kanske skulle ta en sväng ner och hälsa på!!! =) KRAAAAAAAM!! Saknar dig!!

2008-02-03 @ 15:29:43
Skrivet av: EMMA!!!

Mitt namn försvann visst men du kanske fattade att de va jag! =) Puss!

2008-02-03 @ 15:30:43

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback