Helgen som var

Ojojo, helgerna går så fort så man hinner knappt med!! Vi har haft ännu en toppenhelg Annika, Emma & Jag.
Började fredagen med lite preparty här hemma i min källare, och drog sedan ner till stan och till Nelson (where else?!), blev kvar till stängningsdax (4:30) och gick sedan till McD, för att invänta tåget som går 5:50. Emma sov här, så vi somnade typ direkt när vi kom hem (jag tjuvstartade tom på tåget).



Lördagen så sov vi till halv ett, slappade lite, och begav oss sedan för att inhandla dricka och mat till kvällen, käkade pizza och kollade på Björnbröder och A Knights Tale (till minne utav Heath Ledger) sen kom Annika 2 och vi lagade tacos och åt tills vi nästan rullade fram, då åkte smirnoffarna fram ;) hela 14st fick vi i oss Emma & Jag ;) Gott var det! Annika drog hemmåt för hon hade halsont, och Emma och jag åkte till stan och gick på.. Ja denna gång får ni gissa vart! ;) Denna natt blev det en McFlurry Daim med trevligt sällskap innan hemfärd.



Söndagen gick inte i många knop, men matade Annika 3's dotters M's ninisar, och mötte upp med Emma & Annika 2 efter att ha b livit raggad på av ett äckel som jobbar på McD. UHE! Han ba;

- Can I have a Kiss? (putar på läpparna)
-NO!!!!

vänder och går därifrån
-I LOVE YOU!

UHEE! Man kan bli illamående för mindre.


Efter mycket prat och skvaller om helgens bravader så hittade vi till bion vi tänkte gå till, och fick äntligen se; National Treasure, book of secrets.
Raily var lika söt som alltid ;) och bra var den!! Fortfarande inte vant mig vid att det är paus mitt i när man går på bio här..Farligt, eftersom det var varmt och man blev sugen på glass..
Emma sov sedan hos mig, eftersom jag har hela huset för mig själv, så vi åkte hem och bäddade ner oss och satte igång Kenny Starfighter, men somnade ganska snart. Det är jobbigt med helg!

Idag har vi vart på en långpromenad och jag har fått spana in Emma's hoods och hus.



Sen var vi på IKEA, vi är i desperat behov av en öppnare! Sen blev det lite smått och gott i sverigebutiken. Åkte hem till mig och åt upp resterna utav tacosen och kollade på Snowroller och skrattade gott. Men nu sitter jag här ensam i min källare, och det har gått bra än sålänge. Ska ladda lite biler och kolla på Men in Trees, och sen sova.
Och i morgon blir det städning hela dagen, och sedan skall jag åka och hämta Åsa på flygplatsen på kvällen! WIE!

men först, lite bilder.
(fler finns på zphanky.bilddagboken.se, lösenord kan ev fås om man frågar snällt ;) )


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback