men, gaaah!

Nu har strumpjävlen som jag lagade i morse gått sönder igen!! Altså, ÄRLIGT?!
och denna gång har jag inte haft de håliga foppatofflorna! (Åsa, dom använde jag bara när du var här ;) )
Men ja, jag får allt ta och kolla igenom mina dojjor och se om det bor någon liten krabat där. För ärligt, jag kan ju förfan inte sitta och laga strumpor hela dagarna! Nej, jag har bättre saker för mig att göra, som att gå igenom blogglistan nerifrån. Det var riktigt klurig! Vet inte hur många gånger jag hamnade på samma sida.

Denna afton har spenderats med Emma & CH*, tog 1, 1/3 öl på, ja, Nelson. Vi satt och spanade på den snygga bartendern! Där snackar vi ögongodis, eller hur Emma?

Haha, men nu ska jag vandra vidare, har visserligen sovmorgon i morgon! YEY! Men det kan vara skönt att lägga sig i "tid" iaf. Kanske ska kolla på lite 30Rock medans jag ändå håller på?

Puss & godnatt!

(*Annika)


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback