Semla & Öl

Idag har det vart aupairmöte, och på schemat stog det semleätning. Mums vad gott det var! Många stack tidigt, så gjorde även Emma och jag, vi drog till nelson's och tog en öl. Ja, först efter att jag kom på när vi var på Bahnhof att jag glömde påsen med sakerna jag och Annika haft hos Johanna sen förra helgen.. Så vi fick glatt åka tillbaka och hämta den.

Annars idag har jag slappat järnet! Lämnade B & C, handlade, åt en macka, och sov i nästan 3h, dammsög och hämtade barnen.. Soft så säg? Nåväl, nu måste jag plocka iorning snowboarden och skidkläderna, för i morgon efter att vi dumpat barnen åker jag & Annika nr #3 iväg och åker lite skidor/snowboard i Flumserberg, typ 1h här ifrån. Sen är det bara att åka hem och hämta barnen på skolan kl 15. Så det blir en liten snabbvisit i backen, men ack så härligt!! Sägs att det ska vara massor med snö sen helgen, sen såklart så önskar vi oss båda strålande solsken!

Tjipp och godnatt!

Skrivet av: Anna

Vad mycket skoj du hunnit med! Vad åker du med för au pair org den här gången då?


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback