the Spunk is BACK!!


När jag kom hem från ett trevligt stadsbesök med Emma & Emilia, med en öl eller två på BigBen, så blev jag lite ledssen när jag insåg att hela familjen låg och sov, för jag vill ju ha lösenordet till nätverket... Så jag gick ner och satte mig i rummet och surade, när jag ser en liten lapp som ligger på min tröskel, med lösenordet på! YEY! Då var morgondagen räddad! ;)  Jag har massa saker som jag ska googla! Har en lapp full med saker! Så jag kommer ha fullt upp i morgon! Och jag kan ärligt erkänna att även fast det var skönt att inte ha någon kontakt med omvärlden, så är man fan HELT handikappad utan dator! eftersom man varklen kan googla eller kolla tågtider.

Nu tycker jag dessutom att det kan ha gått 3veckor, vill ju ha besked hur det blir med Acer. Om det blir operation eller en 3:e dator. Snälla tiden, gå FORT!


Det enda jag är lite besviken över är att jag inte fått några nya kommentarer, jag hade förväntat mig ett par iaf, men ICKE! Dålig stil.

Ska surfa vidare en skvätt, och sedan sova! Klockan ringer 6:30 imorgon bitti! yey...

Skrivet av: anonym

tur du fått internet nu igen!:)
nelson på lördag:D cant wait

hoppas barnen är snälla med dig idag, mina är lite sjuka båda två så slipper i allafall gå ut i det här vädret:)

vi hörs och syns
P&K

2008-02-21 @ 11:08:39

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback