Underbara Lördag

What more can I say, I'm totally in love with Zürich! I think I finally found where home is! Of course you need the right friends to make it perfect. Annika & Emma, what would I do without you?


Kvällen har vi spenderat hemma i min källare, och sedan vidare till Nelson. Så jääääkla roligt!! Ojojoj!!
Kungar i baren, kungar på dansgolvet, kungar på att ragga pojkar! Vi äger helt enkelt!
Fick även betyget; -"You kiss like an angel"
well, so did he!
Nej gud vad skriver jag? Mamma, blunda! ;P

Tåget hem vad som västa juckmobilen, den juckade helavägen från Stadelhohfen till Waltikon (tar 15min i vanligafall, en smula längre nu imorse). Tackar dock för det, för annars hade jag somnat gott och gud vet vart jag hade vaknat upp! Esslingen kanske..



Käkade iaf frukost på McDonalds medan jag väntade på tåget. En Big Tasty! Det var verkligen pricken över i på en helt underbart trevlig lördagsafton!
Näe, klockan är 06:42, kanske är dax att krypa ner och sova?

image406

"Och det finns dom som kallar krogen för sitt bästa hem,
när dom kommer lullandes hem kvart över fem"






Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback