Va F*n?!

Altså, mina stumpor gillar verkligen inte Schweiz! Idag har jag fått laga ännu ett par, dom var hela när jag satte på mig dom kl 7, och när jag kom hem nu aldeles innan 11, så var dom sönder framme i tån. Naglarna är klippta och lena, jag fattar verkligen inte. Detta är ett mysterium! Det kanske är den rena och friska alpluften?

Skrivet av: Åsa

Kolla skon, kanske bor små gnagare i dem.. Det är ju nästa så man skulle kunna tro det, med tanke på hur många hål du har i tofflorna;P

2008-02-27 @ 20:21:42
Skrivet av: Emilia

Mina sockar har också börjat gå sönder oftare här nere, ett mysterium som sagt:)

2008-02-27 @ 20:57:44
Skrivet av: Elin

haha annika.. du har inte funderat på att handla ett stor pack med nya strumpor??;)


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback