4 days left..

Det är 4dagar kvar tills avfärd, och nu har jag börjat förstå att jag snart ska åka. Jag har också insett att man måste packa, och att det ALLTID är lika svårt. Vad ska man ha med sig? Jag har börjat plocka och dona lite idag, men det känns som om det aldrig tar slut, kommer alltid på mer och mer saker jag behöver. Eller kanske inte behöver, men som jag vill ha, och kanske kommer att ha användnig för. Varför lär man sig aldrig, att dom där sakerna man bara ska ha med sig för sakens skull, eller att man kanske kommer ha användning av det, det är saker som egentligen hade kunnat stanna hemma. Bara det att man inser det när det är för sent.
Men det blir nog bra, får vi hoppas! Är både skönt och jobbigt att jag ska jobba på fredag, men det är lika bra, annars kommer jag att få gråa hår av packningen.

Något som känne jävligt jobbigt är att jag gått och blivit hes och har ont i halsen, mycket av det har jag nog att tacka hockeymatchen i lördags för. Skrek ju som en tok! Inte bra, men kul! Och inte nog med det, man har ju blivit tv-stjärna också. Typ 5-6st har påpekat att dom såg mig på tv, och att man ju inte kunde stå och prata i mobilen när man var på hockey. Det gick ju inte för sig. Haha. Nåväl, så är det. Nu vet ag iaf att jag ALDRIG kommer att medverka i någon dokusåpa. Thats for sure!

Tog en liten paus i packandet nyss, och kollade på nyaste desperate housewives. Kan man annat än älska?

Skrivet av: Sara

Vart bär det av? :)

Skrivet av: milla

kolla in ny blogg =)
vad händer i helgen då? PARTAJJ?

2008-01-08 @ 00:37:40
URL: http://yoodina.bloggagratis.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback