aaargh!!

image343


Precis såhär käner jag mig just nu!! Jag blir tokig på den här packningen!!
Jag vill bara ställa mig och skrika och slita håret av mig. 20kg är INGENTING!
Det känns som att det enda jag har packat är kläder, höll nästan på att glömma dojjorna!  Och nog behöver man väl mer saker än bara kläder? eller? Damn it! Fick iaf lov att ta en liten paus, och här sitter jag.
Om man skulle göra ett arligt ryck igen, så det blir klart. Så jag slipper bry mig mer.
Utan bara plocka i det sista på lördag, och sen åka till Arlanda.


Skrivet av: Anna

Åh, usch vad trist o packa... Men du, kom på en sak, om du kommer hit o fixar lite bra låtar till mig (vattenbugg kanske funkar?) så packar jag den där väskan... Ungefär på samma nivå liksom. Jag har deadline nio ikväll. När är din? ;)


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback