Date

Har precis kommit hem från en mycket trevlig date, med ingen mindre än Fru Millurt, her self! Såklart var det mycket folk som alltid vid menybytet, så jag satt och inspekterade förmågorna som jobbar där nu förtiden, och jag kan ärligt säga att jag skämmdes lite i hjärtat över vetskapen att jag har jobbat där. dock var det ju LITE högre klass på medarbetarna då, än nu.


Killen som stog i kassan verkade HELT otinresserad av de som beställde, och helt plötsligt bara försvan han och lät en tjej stå och vänta med pommesen på brickan som antagligen blev kalla och äckliga. För att sen när han kom tillbaka säga att -"det dröjer på din hamburgare, gå och sätt dig så kommer jag ut med den". Det kunde han sagt innan han försvann. Nåväl, så är det. Är bara glad att inte jobba där längre, även om det kliar lite i tarmen efter stressen och att komma dit och bara ÄGA, och visa alla hur det ska gå till.
Men men, det får bli en annan gång, för nu har jag fullt upp med att tänka på vad som får, och vad som inte får följa med till Schweiz. Om 1 (EN) vecka sitter vi i bilen påväg till första anhalten IKEA i Nersala, för att sedan entra Arlanda. Och jag måste erkänna, det pirrar inte ett dugg i min mage, antagligen har jag inte förstått att jag snart ska åka, och det känns av någon underlig anledning att detta egentligen bara är en dröm, och att jag vilken dag som helst kommer få ett mail där det står något i stil med "Lurad, jag bara skojade, vi vill inte ha dig som våran Au Pair." typ. Desstom är lixom inte lika big deal att bara åka till Schweiz som att åka över atlanten och till det stora landet i väst, som jag gjorde sist. 2½timme tar flyget till Zürich, och typ 3½ att åka till Arlanda. Sooo, you do the math. Nåväl, nu ska mor och jag göra mora och jysk, och poppa Blender på full volym i bilen.

(btw. El Maco till frukost är något jag varmt rekomenderar, så JÄVLA gott!!)

Puss & Kyss.

Skrivet av: Elin

Va skoj med Schweiz :) Hur länge blir du där? :)

Skrivet av: Elin

Söta bilder btw :)

2008-01-05 @ 18:09:57
URL: http://ellee.webblogg.se
Skrivet av: Karro.

Kommer sakna dig pinglan.

2008-01-06 @ 01:30:14
Skrivet av: milla

klart det är gott med el maco, MUMS MUMS =)
tack för trevligt sällskap.

2008-01-08 @ 00:38:37

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback