Grått nytt år!

Då har man överlevt ännu en nyårsafton, allt känns som vanligt. Den enda skillnaden är att man i ett par veckor kommer att skriva 2007 ist för 2008 när man ska skriva något innehållandes vilket år det är. Det är ett störningsmoment!

Nåväl, kvällen igår var helt underbart keeeeng! Middag hos Anna, med Anna, Jossa & Mig. Vi åt tills vi nästan sprack, flyttade in i salongen och slappade i soffan, tolvslaget firades utanför Wasa, jag var såklart segast i stan och fick inte av korken på skumpan förens en bra bit in på 2008. Haha. Kvällen fortsatte på Wasa, dansandes hela natten lång, tills det var dax att gå hem. Och jag kan ärligt säga att det var läääääääääääääääänge sedan jag hade så kul på Wasa!

I morse, eller ja, i förmiddags när jag vaknade så mådde jag skitbra! Inte ett spår av bakfylla! Precis som på den gamla goda tiden! Ändå dracks det en salig blandning av, vin, cider, öl & bailys. 10minuter efter jag vaknade ringde Anna och ville äta pizza. Sagt och gjort. Mums mums! Sen cyklade jag hem, vilket var så otroligt skönt och uppfriskande. Men där gick gränsen för vad man ska göra en dag som denna, så resten av dagen har jag spenderat i sängen, kollandes på Gossip Girl på datorn, som jag bara fick lov att spana in och se vad det var för serie, många som skrivit att den är bra.

image329





Har ju bestämmt att jag inte ska vara så tjurskallig och dissa sånnt som det pratas mycket om. Vilket var ett smart drag, för det är en RIKTIGT bra serie! Snygga killar, snygga tjejer, och massor av intriger! Vad med kan man begära?






Jag har även börjat packa lite smått, eller iaf börjat lägga fram de kläder jag vill ha med mig, så får man köra en sista sållning då det är dax att försöka få plats med allt i väskan som inte får väga mer än 20kg. Yey!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback