Ingen rast, ingen ro

De senaste dagarna har gått ett i ett, har knappt vart hemma. vilket har både sina för och sina nackdelar.
Annika och jag är ute och gör stan, vilket inte är bra för pluskan. Hittade ett par supersnygga och VÄRLDENS skönaste skor idag, som jag bara fick lov att köpa.

image376
                                                                                                                   180svenska pix


Sen var vi och hämtade barnen, och dom hade tennis efteråt. Sen när vi kom hem var det bara att hjälpa Åsa med maten, sedan slänga i mig den, och springa till tåget (som jag sedan fick stå och vänta på i 10min!) För det var dax att gå på aupairmötet på Svenska Kyrkan, där vi idag hade vinprovning på vin från Schweiz. Två mycket goda vita viner, och 2mindre goda röda. Men trevligt var det!
Efter det gick Annika, jag & Emma (som är aupair i den första svenska familjen jag pratade med) till Starbucks och avnjöt en Strawberries & Cream frappucino. Och det känndes som att vara tillbaka i Florida igen.

Men nu måste jag nog nästan ta och hoppa i säng, står inte på förens klockan ringer, och jag sover så otroligt skönt om nätterna!  Sen blir det att lämna barnen, fixa det som ska fixas här hemma, åka in till Zürich med Annika och se om vi kan hitta något att klä ut oss till/med på lördag, då vi ska på maskerad =) Sen på onsdag ska vi in på ett annat möte. Jag vet inte ens när jag ska ha tid att duscha!!.

Tjipp!

image377


Skrivet av: milla

snygga skor & söt spänk =)
saknar dig här hemma.
på mitt jobb går det jätte bra, tjohoo =)


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback