Nytt och frejsch & Stadstur med Annika

Började morgonen med sovmorgon, gött att få sova ut! Sen slappade jag i sängen med Acer i knät och fick ju lov att sysselsätta mig med något, och en ny header till bloggen har stått på agendan ett par veckor, så nu var det dax. Har ju tom lagt inn bildredigeringprog på datorn och allt, så nu var det dax. Och ja, resultatet finns här uppe. =)

Sen bestämmde Annika och jag oss för att vi skulle åka in till Zürich en sväng, och ja, det blev en lång sväng, kom hem för snart en timme sedan. Vi har strosat runt, fikat och fönstershoppat (eftersom allt är stängt på söndagar, förutom fik, restauranger och butikerna på Bahnhof) Fikade på Starbucks och satt ute i solen och myste, gick lite på Bahnhof & Bahnhofstrasse och fönstershoppade lite till. Sen blev vi hungriga och gick till Zickzack och satt där i typ 3timmar och åt gott och drack öl. Mycket mysig dag! Och vädret, ja det går verkligen inte att klaga på! Strålande solsken, ett par plusgrader och vindstilla. Som vilken fin vårdag som helst. Har gått omkring i långärmat, lämnade jackan hemma. Det enda är att dom inte har rökförbud på krogarna, så man stinker ju rök när man kommer hem, vilket är mindre kul!

image372

I ♥ it here!





Skrivet av: Anna

Nu har tiden rusat iväg igen och jag har inte hänt med... Massa uppdatering här ju, du verkar ha fått det riktigt nice! Härligt att höra! Hur många barn har den här familjen? Hur länge blir du borta?


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback