Packad och Klar

Ärligt talat så känner jag mig rätt färdigpackad. Mycker mer packad än jag var innan jag åkte till USA 2006. Frågan är ju bara om det är ett gott eller mindre gott tecken. Antar att det visar sig i morgon. Nu håller jag bara tummarna för att dom inte kommer vara kinkiga vid inchekningen, för då vette fan vad jag gör. Då är jag körd skulle man kunna säga.
Det är STÖRT omöjligt att få med sig saker (läs: kläder) för 6månader på 20kg. Speciellt när man måste ha både vinter, vår och sommarkläder, och skor till det dessutom! (det är la dom som väger mest). Det går helt enkelt inte!
Gick i genom vad jag lagt i i väskan, och plockade ur en bikini, en solspray och något annat smått. Men det gör egentligen ingen större skillnad. Dessutom har jag proppat snowboardväskan full med skidkläderna och mina underkläder. Så kollar dom där i och säger att

-"Nejhejdu, det här går då verkligen inte för sig"

Då blir det kaos. Då bränner jag allt och sätter mig på planet utan en endaste pinal.
(okej kanske inte, men pretty darn close!)
Nåväl, jag finns på resdagboken också, sök på zphanky så hittar ni mig säkert ;)

Om man skulle våga sig på att lägga sig och sova då? Har ju tagit mina hostpiller, för lite mer än en timme sedan, så jag borde vara fit for fight. För hostar jag som jag hostade inatt, då säger jag upp mig. Det tänker jag INTE acceptera. Jävla halsjävel! Då går jag ut i snickarbo'n och sågar halsen av mig. För ärligt, halsen är väl ändå ett satans påfynd?

Nej, nu ska vi inte vara så deppiga, vi ska ju ut och resa! Lite pirrigt är det, i USA hade jag ju vart innan, men Schweiz det är helt nytt! Och dessutom, hade jag flyttat til Göteborg eller Sundsvall, så hade det tagit typ lika lång tid att åka hem, som det gör från Schweiz. Jag landar ju i Zürich innan mami & papi kommit hem till Mora igen.

tack och godnatt.

Avslutar med låten som spelades ofta och mycket innan jag åkte till USA, när man hör den vill man bara DRA! Vilket jag gjorde då, och som jag gör nu. <3

Linda Hedlund - Nothing can stop me




Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback