2 dagars ledighet


Då har man 2 lediga dagar att se fram emot! Ska bli kanonskönt!! =)
Något inte lika kanonskönt är att jag har 7arbetsdagar i sträck som väntar,
med början på lördag. Skulle egentligen ha vart ledig idag, och jobbat fredag,
men en på jobbet ville vara ledig idag, så vi bytte dagar helt enkelt.
Vilket var skönt, annars hade jag haft 8dagar i sträck,
och det känner jag att jag inte hade pallat.
I morgon får vi dessutom besök av Norrköpingarna, så det blir trevligt!
och tidigare på dagen blir det date, förhoppningsvis med fintväder på tingsnäs.
och kanske en glass i handen? det hade man inte tackat nej till ;)

Mora är verkligen litet, var först in och beställde klipptid hos Madde,
gick sen bort till Onoff och mötte upp resten av familjen, sen skulle
vi gå bakom och lasta i bilen, först möter jag Bitte och snackar lite,
sen börjar vi gå, och då kommer Marit gåendes runt hörnet.
Så det blev en mkt trevlig promenix, tur att jag valde att gå den lilla biten..
Ödet?!  Ja,Vielleicht.

Var in några tyskar och handlade idag,
så när det var klart så önskade jag den en, Schönen tag!
och damen blev jätteglad och utbrast -Gleichfalls!
Sen kännde jag mig nöjd resten utav arbetspasset =)

Sen efter jobbet mötte jag upp mamma och vi cyklade iväg till Merals och käkade pirajja,
sen åkte vi ner och kollade in Mora Festivalen aka. Fjortisarnas julafton..


Skrivet av: Maria

Skulle du vilja prata lite mer och kolla priser och så så kan du ju alltid komma in på salongen =) Jobbar hela dagen i morgon och halva på fredag =)


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback