Ge mig en FATBOY


Sen när jag har flyttat till mitt egna crib,
så står en
FATBOY högst uppe på listan av saker som jag skall införskaffa
Dom är så sjukt underbart underbara!
Synd bara att priset inte är lika underbart,
2198:- för den stora och 890:- för den lilla
Men det är det värt!

Vi har sånna i Schweiz, och ja, I'm in loooooove!





Rosa och turkost ska det vara!

Skrivet av: milla

många som köper sånna till sina vovvar =)

2008-07-24 @ 23:37:12
Skrivet av: Spunk

det finns speciella till hundar, som inte är så stora.. =)

Skrivet av: Kerstin

Jag skulle också vilja ha en Fatboy!

Yes jag kommer ihåg dig från billiga krogen :D

Näädå.. så hemska är vi kanske inte i Mora. Jag överdrev lite!

2008-07-26 @ 14:27:11
URL: http://kerstinen.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback