Långpass



Det blidde en låååååång dag idag, har jobbat i princip heeela dagen. Men det har vart helt ok.
Barnen har vart schyssta. Fick dessutm besök av Emma & Cass som skulle hämta
 sina saker som vart på playdate med mina saker här ett tag nu.. Så det var trevligt!
Fan brudar, jag kommer sakna er som attans hemma i Schweden!

Har även vinkat av fam. Zetterberg som flyttar till Sverige,
och Hygrells som drar till Tyskland idag, det är vemodigt och tråkigt!
Det känns så konstigt på något sätt..

Men nu ska jag göra mig redo för sängen, och kolla på lite HIMYM, för att sedan sova.
Måste ta ett allvarligt tag i packningen i morgon! :S Tröööööööök..

Skrivet av: Emma

Hej sötis! Hur är det med läget?? Guu va du lever loppan! Rock on!! Kramar!!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback