skallebank



Shitt pommesfrittes, har precis kommit hem från att ha jobbat hela morgonen, och handlat lite. Jag är trött och har VÄRLDENS huvudvärk! Kännde det komma krypande i morse, så jag tog en tablett, men blev det bättre?! Nix, bara sämre.
Antagligen är det vädret, för det sägs att det åskat på som bara den. Men vad märker man av det när man sitter inne utan fönster. Skulle behöva ta mig en power-nap, men vettefan om jag har tid! Måste vattna blommor, tända på grillen, raka benen, fixa iväg presenten till B (som fyller år på måndag!), och ja, det finns säkert tusen andra saker jag borde göra.
Men när?! Fan att tiden måste gå så himla fort jämt!

Fick ett trevligt samtal från Ö-vik igår, Emma har ju landat i Sverige hon också.
Var trevligt att höra din röst igen!!  Miss you!



power-nap var det!
ciao, tschüss!





Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback