Upp i ottan


I morgon blir det att gå upp mitt i ottan, och hänga på låset till Ica Maxi.
Vad i allsindar ska jag det för, undrar ni.
JO, för det ska jag tala om, dom säljer 3pack strumpor för 15:-!
Det är ett erbjudande som IKKE går att missa...

För jag har strump-brist. Iaf på strumpor utan skaft.
Förra veckan när familjen var borta, och källardörren låst
(pga min mörk- och källarrädsla), hade jag ingen chans i världen
att tvätta mina få par strupor av den modell, så jag ljuger inte när jag
säger att jag satt där i kassan med samma strumpor i x-antal dagar,
för att jag helt enkelt inte hade några fler strumpor, förutom höga.
Och dom kan man ju inte ha när man har kortbyxor och foppatofflor.
Det är inte OKEJ, men att sitta med samma strumpor flera dagar i rad,
det är däremot okej. Bara dom inte stinker, vilket jag hoppas att jag INTE gjorde.
För då skämms jag mer än jag redan gör.

Som man säger, ärlighet varar längst.. men frågan är; gör den verkligen det?

Säter nästa?
-JA T ACK!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback