2månader



Igår var det min storebrors födelsedag, han fyllde gammal som gatan ;P
Grattis Brorsan!

Det betyder även att det igår var 2månader kvar tills jag fyller år!
Och även 2månader tills det är mindre än en vecka tills jag är tillbaka här i Züri efter 6veckor i Mora.
Tiden går så jävla fort! Men det ska bli såååååå kul att se er där hemma i hålan igen
(tex; Anna, Lisa, Åsa, Karro, Marit, Elin (?), Jannic, mfl,
får heller inte glömma söttrollet Elias, mamma, pappa, mormor, morfar, magnus, jenny, maria, patrik & bers..)

Och inte minst Carro som jag ska hälsa på innan jag beger mig av uppåt i landet igen, det skall även bli ett kärt återseende av Sohlberg, som för inte så längesedan lämnade oss här nere i Zürich.

Även fast jag inte längtar hem ett dugg, så när man tänker på er underbara där hemma,
så känns 15dagar jäääääävligt långt borta!


Skrivet av: Sohlberg

hihi snart kommer vi ju ses ;P

tiden går fort!!

Skrivet av: Lisa

saknar dig som bara den... puss!

2008-06-18 @ 09:23:26
URL: http://fliza83.blogg.se/
Skrivet av: milla

kul att man är med på listan...

2008-06-19 @ 17:41:41

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback