Fröndag



Seriöst, denna fröndag har vart galen, som alltid. För på midsommarafton är det fullast i kantonen som gäller, som alltid.
Ska lägga mig nu, så jag orkar med denna vecka, barnen har ju fått sommarlov, så jag måste aktivera dem, ist för att ligga och sova som jag brukar. Hoppas dock på fint väder så jag kan lura med mig B och bada.

bilder kommer förhoppningsvis i morgon. Men bjuder på en teaser från igår.


Skrivet av: Lisa

Skrivet av: Lisa

Hmm.. oj då.. illa illa.. klicka INTE på länken där om du inte vill veta ALLT om bröllopet.. ta gäääärna bort min kommentar med så ingen annan kan kika in, pleeease!! Puss

2008-06-23 @ 19:45:09
URL: http://fliza83.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback