Innsbruck, Ich liebe dich




ÄNTLIGEN hemma fårn Innsbruck, ja inget illa menat mon Innsbruck, för jag är helt kär,
vilken underbar och vackert belägen stad. Helt sjukt! Mitt i en dalgång mellan bergen. Sagolikt!
Spenderade första natten uppe i bergen, 5st i samma säng(!) Finns det hjärterum, finns det stjärterum.



Har träningsverk i benen efter den korta, o-branta promanden (ironi) upp för berget till hopptornet,
där om hade lagt Fanzone, med storbildstvn.
Men det var helt klart värt promenaden och svettdropparna.



Synd bara att vi loosade, hade vart så kung om det blivit vinst, eller iaf 1-1 bara.
Men 2-1 till Spanjackerna, nej usch!
Det förstörde lite av partyhumöret, dock inte lika mycket som att man blidde lämnad ensam. :(
Men blev upplockad på gatan av världens trevligaste par,
Cecilia & Johannes! (tack för igår!, you two saved my night!)
Så jag hängde med dom till en bar, och sen gick vi tjejor vidare till en annan, och en annan..
Barhopping in Innsbruck tills tidiga morgon.. Det blev ett par bärs, ett par drinkar och en jävla massa skitsnack!

Sen hängde jag på tågstationen i 3h och väntade på tåget till Zürich, och la mig och sov, och blev väckt 3, 3, gånger av vakterna som sa att man inte fick sova längre, ASSHOLES! Var så trött att jag satt och skakade.
Men klockan gick relativt fort och det stog inte på förens jag sov bort den 4h tågresan hem till Schweiz igen.
Väl hemma åkte jag och käkade, sen satte jag mig på en tram och somnade, så jag hamnade uppe på Zoo.
Åkte tillbaka och hoppade på mitt tåg, somnade även där, men vaknade som tur var precis när tåget åkte ifrån Zumikon, så jag hoppade av i Maiacer (2stationer bort), och tog nästa tåg tillbaka hem.

Och ja, nu sitter jag här. Är trött satan, men dum som jag var la jag mig och kollade på Men In Trees för ett par timmar sedan, och SOMNADE. Dåligt, dåligt. Men kommer nog somna rätt ovaggat strax ändå, får vi hoppas.
Jag hade velat åka ner till stan och kikat lite, men ja, somnade ju. Vilket var tråkigt, eftersom Schweiz vann.
Grattis!

Skrivet av: ° J o H a N N a °

de finns jue mob lixom..

svart o ringa o fraga var du e ??

riktiga vänner gör fan inte sa iaf...


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback