Midsommarafton


Eftersom ni där hemma har haft kalasväder, medans vi här nere i söder har haft det dåligaste värdet på 10år, så är det inte mer än rätt att solen har skinit för fullamuggar HELA dagen, och att Jag, Ch, Beata, Alexia & Fredrik har vart och badat på Zumikonbad, ja i utomhuspoolen som är 24C, yes yes! Så skall midsommarafton firas.
Nu har jag slutat, ska ta mig en dusch snart,
eftersom B & Jag gick rakavägen hem med badkläderna på oss (10min promenix).
Ska lägga mig och kolla lite SeaQuest först och ladda batterierna inför kvällensbravader, vi skall precis som igår vara Zürich svar på Camp Sweden.. Lasse Stefanz - Midsommarafton spelas på repeat, som alltid på Midsommar.

Nej, SeaQuest och salt & vineager chips var det! (mums)

Glad midsommar!




Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback