Walk of..



Vi har ju alla hört talas om 'Walk of Shame', som då när man går hem någongång på för-eftermiddagen när man vart på bortamatch. Detta är ett helt nytt koncept, 'Walk of Death' Det är en promenad jag kommer att få gå i två dagar till om jag ska in till staden, eller helt enkelt bara gå till Migros.

I morse så lät det som fan uppifrån, och jag tänkte, vafan håller B & C på med?! Men efter att indianerna fått vakna upp, så insåg jag att dom nedrans vägarbetarna har gått på bron aldels vid vårt hus. Det har borrats och grävts och låtit heeeeela dagen! Vilket också betyder att bron nu är avstängd, och dom har satt upp en provisorisk gångbro, som är totalt jäval livsfarlig! Värre än en gammal hängbro som börjat ruttna. Seriöst. Jag trodde jag skulle dö när jag satte på ena foten, och hela skiten började svikta. Sheeeet!!
Tur att jag förhoppninsvis inte ska iväg något i morgon, för seriöst, det var fan ingen spännande upplevelse. För man vet att om det brakar så är chansen att bli road-kill rätt skapligt stor, eftersom Forch st går aldeles under, och den är rätt skapligt trafikerad den vägen.

Tur att man snart åker hem!








Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback