Züri West



Blev lite change of plans på dagens agenda. Höll på att tjaffsa med B och att hon inte skulle ha sina vita sommarskor på sig till skolan när regnet står som spön i marken, då Åsa ringde och sa att hon glömt sin dator, och frågade om inte jag kunde köra ner den till henne på Stadelhofen. När jag sen lägger på, får B värsta spelet för att hon inte fick prata, och lägger sig på golvet och skriker i 5min. Gaah! Fick iaf iväg henne, och tog mig fram och tillbaka till stadel, det är visserligen bara rätt ner, men tillbaka var det lite kruxigare, och jag ställde mig i fel fil, så det blev en liten omväg hem. Men det var bra, för just när jag svängde in i Zumikon så spelades en bra låt på radion, nämligen denna;

Züri West - Fingt ds Glück eim?


Riktigt häligt låt, förstår dock inte så mycket, då den är på Schweizer-tyska.


Skrivet av: Maria

Tackar! =D



Åh, trivs du bra i Zürich? =)

Skrivet av: ° J o H a N N a °

visst e han :D

har du sätt filmen lr ??

den e kung... fast jag sag den pa spanska sa fatta inte va dom sa ;P haha

2008-06-06 @ 13:38:57
URL: http://johannaspratstund.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback