Almost home alone

Då har Emma lämnat mig för denna gång =( blir alltid lika tomt. Men idag har jag iaf C här hemma med mig, han är fortfarande sjuk. Men är på bättringsvägen! Hade problem att få B till skolan i morse, 1h sent anälnde vi till klassrummet. Nåväl, vad ska man göra? Så det har vart en kaosig morgon, men har även hunnit med en del, typ städat mitt rum, så nu är det glänsande rent och luktar iaf lite godare än i lördags em när vi kom hem. UEK! Ska ta tag i resten utav huset nu, innan det är dax att hämta B, och baka negerbollar som jag lovade för att få ut henne ur bilen, och förhoppningsvis få henne till skolan i morgon.

Bilder och sånnt från helgen kommer senare!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback