Crazy Friday

Ojoj, efter slappkvällen med tacos och film hos Emma på torsdagen, så var vi laddade till tusen för fest på fredagen. Började med ölfrukost kl 12 som jag nämnt tidigare, sedan drog vi hem till mig (i snö/slaskovädret) och forstatte med galenheterna, och blev sådär lagomt packade lagomt tills tåget in till stan gick. Annika var på samma tåg, så vi joinade henne och drygade oss hela vägen.. Stackars Annika! Hamnade sedan i slagsmål med trappen på tåg, det slutade med att blodet forsade från mina knogar..(typ) Så, slåss aldrig med en tåg! Den läxan fick jag lära mig, den hårda vägen.
Mötte sedan upp med Emilia, hennes mamma och dennes kompis för "avskeds"middag på Crazy Cow. (Emilia åker ju hem imorgon (tisdag). )

Crazy Cow var rätt grymmt, vissa kommer inte ihåg vad denne åt, andra drack mjölkdrinkar eller sex on the (vad det nu var) och några åt mat ut en korg.. En mycket spännande afton! Några timmar senare, och träsmak i roven vinkade vi av Emilia, mamman och kompisen, och Annika klättrade i buskar, för att sedan vandra vidare till Nelson. Satt där till strax efter 1, då vi bestämmde oss för att ge oss ut på äventyr, Emma och Jag. Annika hade redan åkt hem tidigare..

Det slutade iaf med att vi kom hem strax innan 16 på lördagseftermiddagen, och en 50minuters vandring upp för ett berg kl 2 på natten.

Idag bjuder jag på både ord och bilder.






image561
Bill und Bull

Åsa; lätt att vi inte är!
That's what makes us, US.
;)

Skrivet av: Åsa

Ni är fan inte kloka nånstans!!

2008-03-25 @ 11:11:30
Skrivet av: bill

ahh det var en skön vandring det där, precis vad man behövde då :P DU jag har tråkigt nu!

Skrivet av: Lisa

Sällan då.. tokiga människor! Bara du kommer hem hel :) Kraaaam å puss!!

2008-03-25 @ 21:02:08
URL: http://fliza83.blogg.se

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback