Disney World

Fick världens sug att gå på Disney World. I den stekande hettan i Florida och bara glida omkring och njuta till fullo. Åh vad jag saknar att kunna göra det när jag vill, hur jag vill. Kanske bara ta en tur på Big Thunder Mountain och kolla på Wishes.

Då det slog mig, att det finns ju praktiskt taget runt hörnet, Disneyland Paris. Har kikat lite och är jäkligt sugen! Vi får se vad som händer, man ska ju ha råd med biljetten till Paris också! Hahaa!! Men Disneytarmen suger efter lite Disney Magic. Man kan ju alltid drömma, eller hur?

Kom även på att jag ska ha som mål att gå på alla Disney Parker i världen. Vad sägs om det?
Har ju redan avverkat Florida, så det är bara Paris, Tokyo, Hongkong & California kvar ;)


image487
Ta mig hit!!

Skrivet av: em

okey lets go

2008-03-12 @ 22:59:37

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback