Enchanted

Har precis kollat på Enchanted. Skulle egentligen ha gjort något helt annat, men jag fick bara lov! Har velat se den sen i somras ju. Nåväl, jag ångrar mig inte, så himla söt film! Den skall ses flera gånger!

image484


Idag är iaf båda barnen i skolan, så jag kan pusta ut. Ska nog åka in till stan en sväng. Kanske. Eller så tar jag mig en promenad i Zumikon. Ska hitta en skomakare och hitta en grej på Coop. Solen skiner och det är supernice ute, det är iaf vad det verkar som det lilla jag ser genom mina fördragna gardiner. Det regnade dock i morse när jag lämnade barnen på skolan. Nåväl. Skall göra något lite mer vettigt nu, typ kolla min Facebook! ;)


Skrivet av: johanna

du ingen anning.. men pa lördag blir de o festa iallafall... tänkte köra sa manga barer som möjligt hehe... ska jue ha min prinsesskrona sa hoppas man far mkt gratis alkohol ;P hehe sj da ?? men om jag far sa förfestar jag gärna me er 3 :D kram

Skrivet av: em

men hallå! va då du kan ju inte bara se den sådär, vi skulle ju se den *gråta*

2008-03-11 @ 18:41:12
URL: http://emmalarss0n.blogg.se

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback