Fredag och slutkörd

bara jag väl hade bäddat ner mig igår så somnade jag nästan på direkten, thank god! Fick även sova nästintill ostört tills jag själv bestämmde mig för att vakna. Underbart! Sen städade jag resten utav rummet, duktiga jag!
Kollade på Bond med barnen sen åkte B & jag och badade på bahuset i Zollikon. Helt superunderbart nice var det, solen sken och dom hade värsta spat ute som var varmt och bubbligt. Dit skall jag styra kosan flera ggr!

image564
Nu är jag dessvärre helt slut i huvudet och kroppen efter allt plaskande och vattenrutchbaneåkning, och sitter och inväntar Emma & CH, så det kan bli lite galenskaper även denna afton! Det ser vi fram emot!

Men nu ska jag nog ta och slappa lite, och kanske fortsätta kolla på Rapport till Himlen som jag började på igår. Skummt att man fortfarande kommer ihåg en del saker, trots att jag inte sett det sedan 1994. Bra är det iaf, och Johan Widergren är lika söt nu som jag tyckte han var då.




Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback