Freitag!

Då var det äntligen Fredag igen! Till middag blev det fajitas, är ju nästan som tacos så det gillas!! Sitter och väntar på Emma, Emilia, och .CH?!  Ölen ligger på kylning och ja, vad med kan man begära? Tja, att jag hade tagit en dusch kanske? Men nää, orka. Det får bli i morgon!

Jag är iaf ren i munnen, köpte en ny tandborste igår, den jag har känns det knappt att man borstat tänderna efter man är klar. Men nu, ååh det är så underbart! Varför är man så dumsnål och inte köper nya tandborstar oftade? Det är ju helt underbart att borsta med en aldeles ny ju.

Idag höll jag på att försova mig när jag skulle hämta barnen från skolan, men tack vare .CH som kom och plingade på min dörr så kom jag upp och iväg! Haha, det är livsfarligt när man tänker att man bara ska ligga och njuta lite, och sen somnar utan att ha ställt klockan. Nu är jag iaf pigg och skapligt frejsch till vad som denna natt har att erbjuda!

Nej, nu är det dax att knäppa en öl! Later!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback