Frukostskjut

I morse när vi satt och käkade frukost hade vi tv-n på som vanligt. Lite fler intressanta blickar drogs till tv'n denna morgon, då dom visade från Kennedy Space Center, och det var en nedräkning på g. Jaja, dom kommer nog inte lyfta tänkte jag, det är säkert bara nedräkningen till en annan nedräkning. Men icke sa nicke, när klockan stod på 00:00:00 Så lyfte Endeavour från Florida.
Då slog det mig att jag var dum som aldrig var och såg en uppskjutning på riktigt. Nåväl det får bli en annan gång. Det är iaf alltid lika intressant att se, vare sig det är på tv eller ute på baksidan i Keenes Point..
(området jag bodde i, i Florida, då Fuglesang flög iväg, se bild längst ner)

image485

image486
Från min baksida i Florida - 2006



Skrivet av: Anna

Thanx :) De är verkligen häftigt att du faktiskt såg det med egna ögon, dessutom från eran privata baksida :) Inte alla som kommer se något sånt i sitt liv så de är en speciell grej!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback