gammal och skröpplig

Shitt pommes, ge mig en stor och stark tablett! Min rygg håller på att döda mig. Oh, to dramatic.
Fy fan! Min rygg gör så jävla ont! Vette fan vad jag har gjort?! Mer än att bära hem B från skolan på ryggen, och sedan städa med krokig rygg. Det är kanske inte de bästa sakerna man kan göra för attt inte få ont i ryggen. Nåväl, jag får skylla mig själv helt enkelt!

Kanske ska dränka mina sorger med en av alla mina öl jag varit och inhanldat nu på morgonkvisten? Snacka om att man kände sig som värsta alkisen när man bar ut ett flak bärs från affären kl 8:45 en torsdagsmorgon. Fick ett par konstiga blickar!
Men nu har jag iaf så att jag klarar mig någon helg, eller ja, denna helg iaf! ;P

Snart ska jag iaf se på Men in Trees! Yey!

Skrivet av: Lisa

Ha ha.. men ni verkar inte göra annat än hinka bärs heller :) Hoho.. Saknad.. Puss å kram!!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback