Grattis favvosis!!

Grattis på 28årsdagen, favvosyrran!!

image494


Skrivet av: Anna Panna

snyggt!

Skrivet av: Maria

Jag måste då bara säga att det är nog någon som tycker om sin syster RIKTIGT mycke för att göra något sådant :)
Kan inte bli bättre, att nått så litet kan rymma så mycke roliga minnen!!
Tack ska du ha bästaste systeryster
va e det för en dag? E det en vanlig dag? NÄ det är ingen vanlig dag för det är Maria´s födelsedag HURA HURA HURA!
Tack för mig och min stund i WWW-land

2008-03-13 @ 21:25:52
Skrivet av: Renée

Hej hej !! Jag är också seg, så ingen fara.. ;) Ja, det är väl som vanligt å Willys, lite nya rutiner i kassalinjen. Så nu är det lite bättre ordning.. :p Börjar få lite smärtor, ont i ryggen väldigt ofta och ibland i ena armbågen.. Tyvärr blir jag kvar ett tag till och jag hoppas inte det blir värre. :S Ska nog börja plugga i vår, nästa vår. . ett tag dit.. :S PussPuss

2008-03-13 @ 21:54:47
URL: http://girasole.blogg.se
Skrivet av: Åsa

Nice! Diggar bilden i mitten med mössan. Stekhett!! :) Jag hälsar oxå grattis då!

2008-03-13 @ 22:19:23
Skrivet av: Renée

hej hej !
Jaha så du kommer hem till sommarn ! :) kul ! Hur länge stannar du?? Det det jag påminna henne om ! ;) det blir troligtvis först sjuksköterska och sen barnmorska. barnmorska är mitt mål :) vad ska du bli när du blir stor då?! :) PussPuss

2008-03-14 @ 19:02:55
URL: http://girasole.blogg.se

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback