Hjärnsång

Jag har inte riktigt tagit mig tid att stänga fönstret som jag öppnade lite igår för att vädra ut helgens odör. Tänkte dessutom att det kunde vara skönt att vädra ut natten. Men det ångrar jag nu, för nu sitter jag här och det drar rätt kallt rätt på min armbåge jag fick ont i på Willys, och det gör inte saken bättre av att det drar kyla på den. Men orka gå och stänga? Jag får virra in mig i filten ist! hahahahaah! Närå, så illa är det inte. Bara nästan. Man måste ju ha något att klaga på.

Tog mig en liten promenad i morse, gick med barnen till skolan och sedan en omväg hem. Hur underbart skönt som helst!

Vill ni ha en låt som fastnar på hjärnan, så lyssna här nedan! ;


(vi har gått och sjunigt på den hela helgen)

Skrivet av: Emma

Häj på däj!
Jaaaa nu ska jag bli bybo! Hihihi! Det är såååå kuuuul!! Gaaaaah!!
Och du lever livets glada dagar därborta. Bra de! :)
I sommar får du komma på fest i Selja!
Kramar.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback